Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av mina goa klubbkompisar Anna och Eivor! Tack tjejer

You make my day Award

image179

"Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and
inspiration and make you feel happy about blogland.
Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on.
Beware you may get the award several times."´

Skickar den vidare till 10 bloggar som ger mig glädje och inspiration.

Jag skickar den vidare till:
Syrran
Carina
Anna får den tillbaka
Eivor får också den tillbaka
Fnyz
Gullefjun
Petra -Paradis
Annsia
Anna K
EmmaP


Kommentarer
Postat av: carin

Till mej!?!!?
Vad gulligt av dej :)
Tack.
Just nu har jag tagit en liten paus från bloggen, men jag e nog snart tillbaka.
Ha en härlig helg.
Kram

Postat av: Anna K

Tackar ödmjukast :-) Ska uppdatera min egen blogg senare under dagen. Vi ses om ett par veckor i Piteå :D

2008-01-20 @ 09:25:42
URL: http://www.kassfeldt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback