Avtackad

I måndags fick jag jätte fina presenter av mina kollegor och så bjöd de på tårta för att jag ska sluta.

Jag fick ett tårtfat, ett kort och en Seskarö Souvenir:


Mina elever har tillverkat massor med fina presenter till mig.
Några tjejer i 1:an och 2:an gjorde denna fina blombukett:


En dag när jag var på kurs engagerade sig hela klassen som jag ansvarar för i ett projekt med att bygga mitt hus och min bil och lite dekorationer.

Här är en bild på mitt hus


Min bil


En dekoration


En annan dekoration



Några fina brev har jag också fått av eleverna. Blev rörd när jag läste vad som stod på dem:




Några tjejer hade igår kväll plockat en bukett med blommor till mig:


Imorgon är det skolavslutning och sedan är det sommarlov i 7,5 veckor!

Kommentarer
Postat av: Anneli (Ali)

Vilket fantastiskt fint tårtfat å fina presenter från barnen. Förstår att det känns vemodigt att lämna dom.

Önskar dig ett härligt sommarlov! Är dock lite avundsjuk på dina 7,5 veckor, mitt "sommarlov" är bara 3 veckor...



Kram

2008-06-12 @ 09:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback