Semester

Nu har jag haft semester sedan i fredags. Det är så härligt att vara ledig och ta dagen som den kommer.Igår åkte vi till Luleå. Jag var på styrelsemöte med klubben . Det var mycket trevligt och vi kom fram till många bra beslut. De nya styrelsemedlemmar är super fiffiga och kom med många bra idéer! Dessutom är de ruskigt trevliga så vi surrade bort flera timmar.
På eftermiddagen åkte vi förbi våra kompisar i Råne och blev bjudna på middag. Härligt.
Idag har vi gjort det sista på båten och jag har just satt mig och ska scrappa blite. Har åkt på en förkylning så jag försöker kurera mig lite. Imorgon ska jag på Norrskenet och visa upp mig och då kan jag inte vara illröd under näsan *fniss*

Här kommer två layouter som jag gjorde till pappsens 60års album. Det var länge sen jag uppdaterade med nått scrappat så det kommer nu:




Jag har också lovat att visa halsbanden som jag gjorde till mina kollegor så de kommer här:





Kommentarer
Postat av: Sussig

Tack för senast! Vilka jättefina halsband du gjort. Själv har jag mest scrappat och inte pärlat så mycket men förra veckan kom en beställning med nya pärlor så nu kliar det i pärlfingrarna.

Ha det så gott!

Postat av: Carina

Härligt med semester, hoppas du piggnar till snart bara :-) Jag har semester v 27-30, inga planer på någon resa än, blir nog mest hemikring. Ni då?



Jättefina halsband!! Och LO's :-)

2008-06-16 @ 20:11:29
URL: http://www.cinodesign.wordpress.com
Postat av: Anna-Paulina

Hej, vad fina halsband du gjort, och Lo:s också. Kram

2008-06-16 @ 21:04:27
URL: http://min-varld.blogspot.com/
Postat av: Anna

Vilken tusenkonstnär du är min vän! Underbara alster allihopa. Tack för senast. Alltid lika trevligt att träffa dig. Hoppas och önskar att du får ett lugnt och underbart sommarlov. Det förtjänar du! Kramkram!

2008-06-17 @ 10:08:25
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Carin

Vad mycket fint du fått.

Kikar in som hastigast för att önska dej en härlig vecka.

Kram

2008-06-17 @ 12:55:07
URL: http://cojjoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback