Sex and the City

Igår var jag och Erika och kollade på Sex and the city filmen på bio. Den var super bra. Vi skrattade så tårarna sprutade. Stora salongen var full av tjejer på en torsdag men det förstår jag för filmen var verkligen toppen. Missa inte den säger jag bara!
Blogg mumsrumpa : Emilias blogg, Sex and the city - The movie

Annars har det inte hänt så mycket spännande i veckan. Jag har rensat ogräs, det har regnat, jag har klippt gräset, det har regnat. Ja, det har regnat i stort sett hela veckan. Idag har vi +13 grader varmt. Var är sommaren?? I går när jag gick på stan i Lule hörde jag några kvinnor som snackade, de sa att nu är sommaren slut och hösten är här. WHAT??? det har ju inte varit någon sommar ännu. En dag med +26 grader är ingen sommar!
Nä jag hoppas det blir varmt och skönt i juli!

Imorgon är det Kalixdagen. Jag ska vara med och visa upp Scrapbooking för studieförbundet och folk ska få prova att scrappa. Missa inte årets händelse i Kalix, hoppas solen visar sig också.

Trevlig helg!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Erika

Visst var filmen kanon!!?? Jag skrattar fortfarande när jag tänker på vissa scener i den. Tack för en trevlig kväll.

Kram Erika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback