Frustrerad!

Jag har sportlov! Jag skulle vilja kunna känna mig ledig och göra sånt jag vill göra typ strosa på stan, träffa kompisar, scrappa några kort, förbereda kursen på söndag, scrappa på mitt nuvarande projekt, fixa till bloggen och göra den vårfin. Men jag har inte tid. Måste plugga en massa, vill beta av så många uppgifter jag kan under veckan för att inte ha det så körigt på slutet men ack vad segt det går för mig. Håller just nu på med en uppsats men kommer på en massa andra saker som jag kan göra, t.ex. tvätta mm och tar lite raster då och då. Men nä nu måste jag plugga en stund till innan det är dags för matlagning och sedan träning
*puh*


Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas att du hinner vara lite ledig iaf! pussepuss!

Postat av: anna g

Usch jag vet precis hur det är. Jsut nu är det lite lungare för oss, men det kommer igen!
Tack för den fina kommentaren=)
Bokstäverna är ett chipboard alfabet! jättesnyggt tycker jag;)
LYCKA TILL med uppsatsen, och hoppas du hinner vara ledig lite...

2008-03-03 @ 18:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback