Mycket nu!

Det har varit en hektisk vecka, jag är inne i en hektisk period just nu.
I veckan har jag jobbat måndag-onsdag. Igår var jag ledig för att plugga. Det gick ganska bra med pluggandet igår, gjorde färdigt 4 uppgifter som jag lämnade in. Idag ska jag göra klart ytterliggare en uppgift. Det är så skönt när man kan bocka av på listan.
Min vecka har sett ut så här;
Måndag: Jobba - träna
Tisdag: Jobba -träna
Onsdag: Jobba - hem och skriva underlag till utvecklingssamtal (hann ungefär hälften) -Rätta prov 45 st - sammanställa resultatet - sen stupade jag isäng
Torsdag: Plugga - göra några ärenden - träna - meka i skotern till kl 01 - stupa i säng
Fredag: Plugga-handla - fixa en massa inför helgens baluns
Lördag: Åka till stugan - Baluns med schlager tema på stugan
Söndag: Stugan

Varje kväll har jag även försök fixa lite med mässan.

Sen börjar en ny vecka och den är också späckad:
Måndag: Jobba - träna
Tisdag: Jobba - träna
Onsdag: Jobba - göra klart utvecklingssamtalsunderlagen
Torsdag: Ledig - Städa - packa - åka till fjälls
Fredag: Fjällen
Lördag: Fjällen
Söndag: Fjällen
Måndag: Fjällen

Veckan efter det har jag påsklov vilket innebär plugga hela tiden!
Sen åker vi på en tripp till stockholm :-)

Efter mässan hoppas jag på att livet lugnar ner sig lite....just nu känns det stressigt och ibland känns det som jag håller på att gå i tusen bitar men men, bara att bita ihop och vara glad, jag ska inte klaga jag har ju valt det själv.
Kan ändå inte hjälpa att jag känner mig lite stressad.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

OJOJ, vilket späckat schema! Jag blir stressad bara att läsa om det! Hoppas du får vila upp dig på stugan och sen när ni far till fjälls! TACK för dina underbara kommentarer hos mig... det gör mig så glad! Sköt om dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback