Sportlov

Veckan som kommer har jag sportlov. Men det blir nog inte så mycket vila. Jag har massor med uppgifter att göra i kursen jag läser så jag måste försöka göra bort dem i veckan så att jag kan vara ledig i påsk i alla fall.
Under veckan som gick hade vi hälsovecka på skolan. Det är så härligt att på jobbet få vara ute i det fina vädret och åka skridskor. Flera gånger denna veckan har jag gjort det, men tyvärr missade jag det årliga minivasaloppet som gick i fredags då jag var ledig.
I veckan har jag och mannen gått en hjärtlungräddningskurs för röda korset. Den var mycket givande. Jag gick en sådan med jobbet förra året men det är alltid nyttigt att repetera kunskaperna.

I fredags morse gjorde jag och mannen (faktiskt lika mycket båda två för er som inte tror på det) två smörgåstårtor som han hade med sig på jobbet. Vi blev mycket nöjda med resultatet:

image723

I veckan har jag också lagt mycket tid på fixandet inför klubbens
mässa i april. Det är bara en månad kvar och även om jag inte har tid att lägga på fixandet just nu känner jag att jag MÅSTE för jag vill att den här mässan ska bli lyckad och att vi ska få många besökare som trivs och att företagen kommer att trivas. *hoppas*


Kommentarer
Postat av: bea

fan av skönt med lov, mitt tar slut imorgon, orka

Postat av: Jeanette

ÅÅH så gott det där såg ut!! Mums! Ha ett trevligt lov, kram

2008-03-02 @ 12:24:20
URL: http://jeaste.blogg.se
Postat av: Catta

Heja Anna, jag tycker du hinner med hur mycket som helst just nu. Det känns som att du har många bollar i luften! Mässan kommer att bli en succé det behöver du inte oroa dig för, ni har väl redan vuxit ur lokalen?? Vi är minst fem stycken som dyker upp från Pite' i alla fall. Kramar Catta

2008-03-02 @ 17:58:33
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Mums, det där så verkligen gott ut! Du/ni gör ett fantastiskt jobb med mässan och jag är helt övertygad om att det kommer bli lyckat! Hoppas du kan ta lite ledigt under sportlovet.

2008-03-02 @ 22:38:29
URL: http://annsias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback