Vinnare!!

Jag sitter och är klar för att åka iväg in till stan och hålla i en Scrapbooking kurs för nybörjare. Det ska bli roligt. Sist jag hörde så var det 11 st anmälda.

Igår kväll gick tiden ut för att deltaga i utlottningen på min blogg! Det är 4 st som har svarat på inlägget och vill deltaga i utlottningen. Jag skrev att det var 3 st jag skulle dra men jag känner mig generös så alla 4 får ett litet pris av mig!
Ni vet ju alla vem jag är och har min mailadress eller kan kontakta mig via PM på forumet så skicka er adress till mig så kommer det snart nått litet på lådan till er!

GRATTIS

Uppdatering om hur kursen gick kommer senare.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: carin

Spännande med kurs.
Hoppas det gick bra å att det var roligt.
Önskar dej en finfin söndag.
Kram

Postat av: Anna

Åh, vad kul!! :)
Du vet vars jag finns gumman men jag kan vänta med mitt pris tills vi ses.
Kram!

2008-03-10 @ 12:04:15
URL: http://novasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback