Fokus??

För några månader sen skrev jag att jag skulle vara i mitt fokus i vår. Hur har det då gått?! Inte särskilt bra, det har varit MYCKET annat som har varit i fokus denna vår. Mycket klubbarbete, pluggande och annat men nästa helg har vi årsmöte i klubben och då hoppas jag på att vi blir fler i styrelsen så att det blir lite mindre arbete för mig för det har varit på tok för mycket i vår.

Igår var jag på Aerobic det är så himla roligt och jag får en sån kick av det!

I eftermiddag åker jag till Luleå och uträttar några ärenden, bland annat ska jag besöka universitetsbiblioteket och låna några böcker. Sedan far vi vidare till Piteå för ett snabbt besök hos svärisarna. På lördag bär det av hemåt igen för att städa och laga mat. Har bjudit hit vänner på lördag kväll.
På söndag ska jag försöka hinna med trädgårdsarbete och att tvätta och städa bilen.

Ni får se en sida till i mitt 60-års album idag
image825

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

åhhhh, så fiiiin!!! Du får alltid till cirklar så bra! Å jättefint med blommorna! KRAM!

Postat av: carin

Fantastiska LO´s.
Du är så duktig.
Önskar dej en härlig helg.
Kram

2008-05-10 @ 09:11:45
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback