Fredag!

Idag är det fredag igen. Tiden går fort nu!
I onsdags var vi på skolresa till
Vuollerim och fick uppleva stenåldern. Det var mycket intressant. Bussresan dit tog 3 timmar och samma sak hem så jag var helt slut när jag kom hem och somnade tidigt.
Igår kväll var jag på möte med nya jobbet igen. För varje gång jag träffar mina nya kollegor blir jag mer och mer övertygad om att det kommer blir jätte roligt att arbeta där och att vi kommer att blir ett toppen team som kommer att göra skolan RIKTIGT bra! Människorna jag ska jobba med är verkligen härliga och det känns lätt att prata med dem och tillsammans har vi mycket värdefull kunskap.
På måndag kväll ska vi åka på studiebesök till Luleå och se hur de har det. Det blir spännande!

Till veckan på måndag och tisdag har jag examination i teknikkursen jag har gått under våren. När det är färdigt har jag håvat in 45 högskolepoäng under den här terminen. Det har varit hektiskt och jag har många gånger funderat om jag verkligen fixar att jobba halvtid och plugga mer än heltid (hetidsstudier 1 termin =30p) men det har gått bra finns bara viljan så funkar det mesta.

Här får ni se två layouter från 60års albumet:





Ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: deleine

Oh då kanske du träffar min son på Måndag då =O) För vist var det på friskolan du skulle börja? Min son går i alla fall på den här i Luleå.

Postat av: Eivor / Ejja

Gillade verkligen layouten Höstpromenad!! Bra att det känns rätt med nya jobbet och du är verkligen duktig som studerar på sidan om arbeter också.



Kram från mig,

Eivor



2008-06-01 @ 21:49:09
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback