Glad + frustrerad

Snart är det  "dom desperata hemma fruarna" men jag kan inte se det för vår Box har gått sönder. Vi lånade en av våra kompisar för att jag skulle kunna se det enda program jag tittar på på tv. Denna veckan är det ju SÅÅ spännande men det funkar ändå inte så jag är lite små sur nu. Jaja det är ju inte hela världen det finns ju värre ting som kan hända.

Jag är också glad för idag är det officiellt att jag har ett nytt jobb och det är jag mycket glad för. Det är bara trist att jag måste lämna mina goa jobbarkompisar och alla härliga barn men sånt är livet. Det skar lite i hjärtat att berätta för barnen idag, flera började gråta och jag kunde då inte heller hålla tillbaka tårarna. En lite äldre kille sa "men, hur ska det gå, du är ju så cool och kan lösa alla tal vi ger dig" (de brukar ge mig uppgifter med tal med många siffror som jag ska lösa och blir mäkta imponerade när jag kommer med ett svar *fniss* )

Jag hoppas kunna fortsätta hålla kontakten med mina kollegor även fast att jag slutar. Jag vet ju att de är inne här då och då och läser ;)

Imorgon är jag ledig. Ska jobba på mitt brevlådeprojekt som ingår i teknikkursen. På torsdag ska jag på kurs och på fredag blir det mer plugg hemma.

Här kommer en sida till i min pappas 60-års album:
image829

Kommentarer
Postat av: Anna-Paulina

Vilken fin LO. Jo jag får Meeris mejl och brukar prata med henne då och då när jag är in och köper material på myggan. Vad trevligt. Vad gör man under hela året i pysslarna då? Förutom scrappar. Vad ingår i dom 200 kronerna? Tyvärr är jag på examensfest på lördag så då kan jag inte komma. Hur ofta träffas ni? Kram

Postat av: Maria i Råneå

Nytt jobb??? Vad ska du då göra?

Kram
/Maria

2008-05-14 @ 06:06:25
Postat av: Anna G

Grattis till det nya jobbet!

2008-05-14 @ 06:12:42
Postat av: deleine

Åh så tråkigt men du måste väl ändå tycka att det är lite spännande? Var ska du börja jobba???

2008-05-14 @ 08:45:54
URL: http://deleines.blogspot.com
Postat av: Diana

Ammen! Du kan väl inte skriva att du har nytt jobb och inte tala om vad det är! Man blir ju sjuuukt nyfiken! Grattis!
kram

2008-05-14 @ 10:06:28
Postat av: EmmaP

Grattis till det nya jobbet! Vad blir det av dig nu då?

2008-05-14 @ 10:07:19
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Linnea

Grattis till ditt nya jobb!!
Kram

2008-05-14 @ 19:57:11
Postat av: Kerstin

Stort grattis till nya jobbet!

2008-05-15 @ 20:42:00
Postat av: Anna-Paulina

tack = ). jag tor det var ganska positivt, får veta imorgon om jag får jobbet. Och du gjorde mig nyfiken, var ska du börja jobba då? Ok, det vErkar ju bra. Ska kika in på pysslarnas blogg nu en sväng. Kram

2008-05-16 @ 01:51:42
URL: http://min-varld.blogspot.com/
Postat av: Carina

Nu blir jag ju jättenyfiken! Var ska du börja jobba? Och grattis :-) Kan inte komma på träffen i helgen tråkigt nog, hoppas ni får skoj. Kram

2008-05-16 @ 08:29:00
URL: http://cinodesign.wordpress.com
Postat av: Sussig

Grattis till nya jobbet!
Förstår hur det känns ihjärtat när du berättade för dina elever.
Syns imorgon!

2008-05-16 @ 20:30:59
URL: http://sussig.blogg.se/
Postat av: carin

Grattis till nya jobbet!
Vad blir det?
Önskar dej en finfin helg.
Kram

2008-05-16 @ 20:43:13
URL: http://www.cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback