Hejja Sverige

Sitter och kollar på Semifinalen i Eurovision song contest. Hoppas Perrelli går vidare annars är det inge kul att kolla på finalen.
Mannen och jag är bjudna till våra goda vänner på lördag för att se finalen. Det blir trevligt, det är lite av tradition att titta på det med dem.

I veckan jobbade jag måndag och tisdag. Efter jobbet i tisdags for jag direkt till träningen och sedan på möte på nya jobbet. För varje gång jag träffar mina nya kollegor och får se lokalerna blir jag bara mer och mer säker på att det kommer att bli toppen till hösten.
I går (onsdag) pluggade jag hela dagen. Idag har jag gjort klart två uppgifter, de sista innan sommarlovet. Nu gäller det bara att förbereda redovisningarna den 2 och 3 juni, men det ska nog gå fint!
Idag har jag också hunnit med att städa lite i scraphörnan. Bilder före och efter kommer när jag är helt klar med omorganisationen.

Ni kan få titta på några LO's i 60-års albumet så länge:





Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Catta

Vilken härlig svartvit LO du gjort. Är svag för stilrena alster... Hornen på kon/tjuren på LO:n under tror jag man ska ha stor respekt för =) Jag tycker du har lyckats bra med lager-på-lager principen där, jag har lite svårt att få till det själv. Kram

Postat av: Eivor / Ejja

Tack för fina och värmande ord hos mig! Ska bli kul att se hur det såg ut före och efter städningen i din hörna :-)

De LO du visar föll mig VERKLIGEN i smaken. Supersuper fina!!



KRAM och Trevlig helg!





2008-05-23 @ 10:26:51
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Anna

Tror att det nya jobbet kommer passa dig utmärkt! Underbara lo´s! Kossan ser sannerligen farlig ut. :) Hoppas du får en fin helg! KRAM!

2008-05-23 @ 11:18:06
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Anna G

Va kul att se många nya LOs, de är helt underbara, du måste haft fullt upp med det!

"Semester" föll mig mycket i smaken. Så fräckt jobbat med papprena! Trevlig helg!

2008-05-23 @ 13:58:44
URL: http://xante.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Otroligt härliga LO:s! Gillar det svartvita extra mycket. Det vit/svarta pappret som ser lite skrynkligt ut, vad är det för papper? Har du gjort det själv? Jätteläckert!

Trevlig helg!

2008-05-24 @ 09:05:05
URL: http://annsias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback