Jobb + scrapping

Nu har min blogg flyttat så nu kan jag blogga igen :)

Tusen tack för alla goa kommentarer och grattis till mitt nya jobb!

Vill bara förtydliga en sak. Självklart är jag JÄTTE GLAD åt mitt nya jobb. Jag ser verkligen fram emot hösten då jag börjar jobba på en ny skola i staden där jag bor och slipper pendla ca 10 mil om dagen.
Var på ett möte och träffade mina nya kollegor lite kort i torsdags och jag måste säga att de gjorde ett bra första intryck. Jag tror vi kommer att bli ett toppen team!

I helgen hade vi sista scrapträffen med klubben innan sommaruppehållet. Nu blir nästa träff i september. Innan jag ställer tillbaka alla mina saker i scraphörnan ska jag städa den och omorganisera lite. Vet dock inte riktigt hur ännu men vi ser väll.

Jag hann inte så mycket under helgens träff. Gjorde en modell av en brevlåda som är ett projekt i en kurs jag läser, sedan hann jag med två Lo's till.
Den ena får ni se här:


I Söndags var jag förste nödstoppare till mannens renoverade kompressor. På bilden kan ni se hur road jag var åt det *fniss*


Hoppas ni får en bra vecka! Jag hoppas på lite sommarvärme snart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig lo!

Postat av: Kerstin

Snygg LO! Vad är det för "snurklor"? Gillar jättemycket!

Tack snälla för dina positiva kommentarer! glad

2008-05-20 @ 19:47:23
URL: http://annsias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback