Rensning

Igår kväll fick jag och mannen ett infall, vi rensade klädkammaren och fick ordning och reda där. Idag har jag fortsatt att rensa lite varstans här hemma. Skönt att få slänga bort lite skrot!
Mitt organiserande i scraphörnan går framåt. Har kommit till stämplarna som jag beslutat mig för att behålla i en pärm men jag har efter lite testande bestämt mig för att de måste sitta på laminerade papper annars far de bara runt. Så imorgon ska jag shoppa lamineringsark och sen försöka laminera på jobbet.

Idag har jag som sagt rensat men även skurat och städat. Mannen har trixat med båten, men det blev ett större projekt än vi trott. Igår kväll var vi i hamnen och kollade in vår båtplats. Snart blir det att sätta ner den och göra utflykter i skärgården i sommar.

Ikväll ska vi iväg till våra goda vänner E och U, äta gott (brukar alltid vara smarrig mat E gör) och dricka gott, umgås och kolla på Eurovision song contest finalen. Vi kommer att hålla alla tummar för Charlotte.

Tusen tack för era kommentarer om mina Lo's sista tiden!

Här kommer det några fler som inte har visats tidigare:



(Jag har lite konstig frisyr här men det blåste *fniss*)

Håll nu tummarna att det går vägen för Charlotte ikväll!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack så mycket för berömmet av min matlagning. Middagen igår var verkligen god, kanske berodde det på det trevliga sällskapet. :)Det är aldrig kul att röja hemma, men det brukar vara så skönt efteråt när man har fått ordning.

Kram

Postat av: Petra/Paradise

VIlka härliga lo´s du gjort!! Fint med spetsen och blommorna på den nedre =)

//Petra

2008-05-26 @ 09:21:18
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Catta

Ja, så här med facit i hand kan jag konstatera att det inte gick så bra för Charlotte som vi hoppats... Det var dock många bra låtar så konkurrensen var hård.

Stämpeln jag använde på Hildas kort heter "Nellie with springflower" deån Sugar Nellie. Jag tror jag har länkat till affären den kommer från på min blogg.

Ha det bra! Kram

2008-05-26 @ 11:00:02
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: anna

Det är kul att rensa när man känner lusten att göra det. Det känns så uppfriskande och härligt efteråt. Jag rensade i hallen i helgen, tog bort alla vinterkläder och skurade. SÅ mkt sand och grus har jag aldrig sett. :) Tvättade upp alla Novas vinterkläder och har lagt dom i förrådet. Till hösten blir det en ny overall till henne, hon har växt ur alla sina andra förutom en. Hon växer så det knakar, inte undra på att hon har växtvärk stup i kvarten.

Fina lo´s du gjort! Börjar känna mig sugen på att scrappa själv. :) Diesel är såååå fint! Har fått hem mitt grand nu + mary jane cookie cutter och nesting hearts.

Ha en fin dag/vecka! Kram!

2008-05-27 @ 09:40:56
URL: http://novasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback