Städat i scrapvrån

För ett tag sedan lovade jag att lägga ut bilder på scrapvrån före och efter städning. Här kommer lite bilder.

Efter alla träffar i vår hade jag kaos bland mina scrapgrejer. Efter sista träffen hade jag inte packat upp så när jag började min omorganisation såg det ut så här:


Skrivbordet såg ut så här före:


Min bokhylla före omorganisationen


Efter städning såg det ut så här i min scraphörna








Blommor sorterade i zippåsar efter färg:


Cardstock sorterat efter färg i en pärm(det var de iofs innan omorganisationen också men jag fyllde på med lite papper som jag hade liggande )


Jag sorterade även in mina möstrade spillpapper efter färg i platsfickor:


Ett stort projekt är att organisera stämplarna och det projektet fortgår men ni kan få se en bild hur jag har tänkt.


Kommentarer
Postat av: deleine

Åh vad jag är avis!! Mina scrap-grejer ryms på typ 2 hyllplan i ett skåp!! Jag vill ha MEEEER!

Postat av: DesignAnnique

Vad fint det blev! Och skönt att se att det är fler än jag som märker upp alla lådor med små snitsiga lappar. Jag kan inte komma ihåg var jag har en pryl annars..:-)



Funkar det att ha spillpapper i en pärm så där? Jag är orolig att jag inte kommer kika i den och än mindre stoppa ner bitarna igen när jag hällt ut eller skaffat fler bitar... annars ser det himla bra ut, jämfört med mitt platskuvert som är fullt med "skröfs"..



2008-05-29 @ 10:59:44
URL: http://designannique.blogg.se/
Postat av: Anna

Va fint det blev! Lite avis är man, just nu ligger alla mina scrapsaker nerpackade i lådor på väg till Blekinge.

Får väl se om det blir någon hörna över i nya lägenheten, hihi.



Ha en bra helg! KRAM

2008-05-29 @ 11:04:13
URL: http://xante.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Oj va fint det blev! Så skönt att ha ordning på allt- roligare att skapa när man vet var saker och ting är. Stämpelförvaringen blir nog toppenbra. Ha en skön helg!

2008-05-29 @ 12:12:35
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, så fint du har fått det! Visst är det halva nöjet med scrapping att få organisera och städa bland prylarna. Man upptäcker saker som man inte visste att man hade...visslar och tittar i taket :)

Stämpelförvaringen tror jag blir bra, såg att Sussig hade likadant och det såg väldigt bra ut. Pappersförvaring i pärmar är oxå bra. Så har jag gjort efter att jag såg hur du hade det. :)

Hoppas allt är bra med dig annars, kramar!!

2008-05-29 @ 13:53:21
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Så fint du har gjort! Jag måste också försöka få ordning på allt, men jag har ännu inte packat upp väskan sedan jag var på mässan. Har varit hemma så lite så väskan följer med mig lite hit och dit.



Gillar din stämpelförvaring! Vad det är för fickor du har dem i?

Ha en riktigt skön helg!

2008-05-29 @ 20:16:01
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Maria i Råneå

Jag säger bara WOW! Säg mig, vad är det för energikick du går på??? Kanske du kan rekommendera något...?

2008-05-29 @ 20:19:17
Postat av: Linnea

Vad fint du har fått det! Det ser väldigt lockande ut att sätta sig ner och scrappa, dvs ställa till med oordning igen ;-) Måste nog också märka mina saker, jag sitter och tittar i alla lådor innan jag hittar det jag vill ha :-D

Kramis

2008-05-29 @ 21:47:24
Postat av: Anneli (Ali)

Jättefint!!

Jag önskar verkligen att jag hade plats för en permanent pysselplats så jag slapp plocka bort allt mellan pysselattackerna. (Läs: ...så jag slapp ha allt drällandes på köksbordet jämt... fniss)

Önskar dig en trevlig helg!

2008-05-29 @ 23:12:43
Postat av: MiaS

Härlig scraphörna! Hmm, tror jag också ska organisera om min spillbitsförvaring!

2008-06-12 @ 20:09:15
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Vad fin scraphörna du har =)

2008-06-12 @ 22:01:37
URL: http://www.kamillasscrapping.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback