Scrapeventet i Skellefteå

Nästa scrapträff jag ska fara på är Scrapeventet i Skellefteå den 5-6 februari. Jag var dit förra året och hade mycket trevligt.

Kolla in länken nedan för mer info om eventet och om hur du anmäler dig


Scrapträff igår

Igår var det riktigt riktigt kallt. Tempen låg på -32 grader hela dagen. Trots det åkte jag på scrapträffen i Högsön några mil norr om Luleå. Det var som alltid lika trevligt att vara på träff med föreningen Pysslarna.
Under dagen hölls det några utmaningar. En av utmaningarna var Nytt år - Nya möjligheter. Jag scrappade denna LO och vann första pris i tävlingen. Jag fick en påse med en massa smått och gott från MAGDAS Scrapbooking. Jätte glad för det blev jag.
Här är LO'n


Hörs snart hoppas jag!

Blogcandy

Det finns ett enormt Blogcandy hos Ingvild Bolme. En enormt duktig scrappare som inspirerar mig mycket. Självklart vill jag gärna ta en lott och ha chansen att vinna detta fina paket.


Bloggcandy hos Landstoken

Hos Landstoken finns ett bloggcandy som är hur läckert som helst
Jag håller mina tummar för att det ska komma till mig :)


Klicka på bilden så kommer du dit!

En LO

Här kommer en LO som jag inte visat tidigare. Jag är med i månadsutmaningen på Scrapgalen med den. De hade en fin skiss och temat var vinter/jul i otraditionella färger. Jag behövde inspiration så det var perfekt för mig. Så här blev resultatet:



Idag har jag varit på en promenad med Viggo och nu ska jag sätta mig vid scrapbordet. Måste passa på när det finns tid till att göra något av det roligaste jag vet. Snart börjar vardagen igen. Men till helgen den 15-16 januari har
klubben scrapträff och det ser jag fram emot.