Scrapmässa

Som jag längtade till lördagen då jag skulle få gå på min allra första scrapmässa. Hade till och med lurat med mej syrran till mässan och hon tyckte det var trevligt.
Jag gjorde mig några fynd. De bästa fynden tycker jag är verktygssettet som Anna tipsat mig om, EN SQUEEZ (jag är så lycklig över den), ett album i skinn och några snygga foamstamps. Annars blev det en hel del annat smått och gott också.
Här kan ni se mina inköp.

92648-53















Det var riktigt trevligt i skåne. Var på stan med syrran, ute o käkade och träffade Pappsen o U. Men idag känner jag mig seg. Känns som att jag hade behövt ha en helg till efter helgen för att hinna med allt jag inte hunnit. Städa, tvätta, fixa o trixa.
Nu bilr det Cityakuten känner mej mossig i hjärnan. Hoppas inte det är nån sjuka på G. Vill vara frisk det är så jobbigt o va sjuk.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad fina saker du köpt! Tror minsann att du köpte jersey foamstamps. Det är väldigt likt mitt i allafall och det är min favorit bland alla foamstamps. Bra att du köpte verktygslådan. Den kommer du få användning för. Irriterande att flyget skulle vara försenat. Du hade som sagt fått mycket fint för dom pengarna. Hoppas det blir mässa nån stans här i närheten snart.
Bli inte sjuk nu! Har skickat ett mail till dig med vädjan om lite hjälp på torsdag...*ler*
Ha det bra så snakkes vi!

Postat av: Anna

Ps. Tryck i dig massor med rå vitlök och c-vitamin!! Det hjälper!

2006-11-06 @ 21:03:44
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: Anna

Godmorgon! Jo, jag har marissa i titeln och nåt liknande i dikten men det har jag skrivit ut på datorn. Fint att du kan hjälpa mig på torsdag. Du är en ängel!
Kramar!

2006-11-07 @ 08:58:56
URL: http://novasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback