Nytt pyssel

Veckorna rullar på och det går fort. Det är inte länge kvar nu till sommarlovet.

Under påskhelgen som vi firade i Arvidsjaur hann jag pyssla lite. Här kommer några alster. Det blev både smycken och scrap.

Först ett dopkort:


En LO i formatet 12x12


En LO i formatet 8x8


Och så lite smycken:










Ha en trevlig helg!


Alster från mässan

Nu har jag hittat kamerasladden så här kommer bilder på alstrena jag gjorde på mässan















Pysselmässan i bilder

Här kommer lite bilder från helgens pysselmässa i Luleå. Vill du ej vara med på bild så hör av dig!

Pyssel pågår


Vinstbordet


Ett smyckesset jag gjorde och vann 3:e pris med


Ännu fler pysslande människor


Det fanns massor av fina saker att köpa av butikerna




Och pärlor...




Och ännu mer grejer:


Hos Pagoni bankades det tags hela helgen:




Jätte fina papper i mängder fanns det också


I köket fanns det hembakt fika som våra klubbmedlemmar hade bakat.


Det var en rolig helg. Bilder på mina alster kommer så fort jag hittat sladden till kameran.

Pysselmässan

Pysselmässan i helgen är nu över och allt gick fin fint. Vi scrappade och pärlade och jag är nu full av inspiration så det är tur att det är påsklov i veckan så jag har tid att scrappa och pärla.

Bilder från mässan kommer snart. Så länge kan ni gå in på
NSD och läsa en artikel om vår mässa.

Stort Tack till alla som kom och pysslade, alla som besökte mässan och till alla företag.