Viggo with friend

Måste bara visa detta fotot. Dagen efter julafton var både Viggo och hans kompis Neo helt slut efter att ha busat med två andra hundar under julafton så då sov dom mest hela dagen.



Nu ska jag sätta fart och städa. Imorgon får vi gäster som firar nyår här med oss.

Gott nytt år!

Några obloggade alster

Här kommer några alster jag gjort sista tiden men inte visat.

Först en bokask som jag gjorde på julpysslet med klubben första adventhelgen.


Ett julalbum


Köksrenovering under och efter


Liljor i vår trädgård


Foton från i somras när pappa och Ulla var här och vi tog en promenad i skogen.


En Viggo LO


Och ännu en Viggo LO




Inläggen duggar inte tätt precis

Inläggen i den här bloggen duggar verkligen inte tätt. En gång i halvåret nästan. Snart är det nytt år och kanske ska jag ta tag i bloggandet igen. Vet inte, ska inte avge några nyårslöften så det är inget löfte!

Det bästa med året som gått är Viggo och nya köket! Ett nytt år tar vid och vi får se vad det har att erbjuda oss.
Planen är i alla fall ett nytt vardagsrum på husfronten. Vi får se hur mycket vi hinner under dn snöfria delen av året.






Gott nytt år till er om det nu finns nån kvar som läser min blogg!