En vecka närmare Jul

Helgen som gick började härligt. På fredag var jag på SPA med några andra tjejer och efter det var vi på julfest. Gjorde manikyr, fixade håret och blev sminkad på Spaet. Det var riktigt härligt. Naglarna blev jätte fina och när de sminkade mej trollade de bort mina röda kinder som jag alltid har. Köpte krämen så jag själv kan trolla också.
Här nedan ser ni resultatet:

       

På lördagen umgicks vi med våra vänner som sovit över och på kvällen hade jag tid med lite tomteverkstad. Det blev även tomteverkstad hela söndagen.

Nu är det bara 2 dagar tills jag får jullov i 3 härliga veckor. Ska bli så skönt känner mig slut. Det har varit en hektisk höst känns det som. Mycket kurser och allt möjligt annat. Men jag har i alla fall varit riktigt duktig hela hösten och tränat 2 gånger i veckan varje vecka. Tror att det har bidragit till att jag har hållit mig frisk. Efter nyår är det nya tag och då blir det andra bullar av :)

Nu är Julkorten skickade till folk så ni kan få se årets jukortsskörd här nu (missade att fota några kort). Håll till godo:
 
                 

       

Nu ska jag hoppa i morgonrocken och kolla cityakuten!

GOD JUL om det inte blir nån blogg innan jul!

Kommentarer
Postat av: Diana

vilken snygg frissa du fick!!! Färgade de håret också?, riktigt fin färg! Go' Jul!!

2006-12-19 @ 10:01:28
Postat av: Anna

Åh, så fin du blev! Härligt att bli stylad! *ler*
Ett julkort är på väg till dig i posten. Jag är sent ute som vanligt. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback