Jullov!

Så härligt, nu har jag jullov i 2 veckor. I eftermiddag har jag bara njutit av att det är fredag och sedan en jättte lång helg! Säger som min jobbarkompis sa idag att nu ska vi njuta av detta ögonblicket för nu har vi allt mysigt med julen framför oss. Så jag NJUTER!!!

Idag hade vi avlsutning i skolan. Vi gick i fackeltåg upp till kyrkan och sedan mös vi i klassrummet innan det var dags att gå hem för dagen. Jag fick jätte många fina julklappar av mina elever. De är så snälla!

I eftermiddag har jag gjort kola men den blev inte riktigt lyckad trots att jag kokade den jätte länge.
Ikväll ska jag slå in de sista julklapparna och sedan ska vi njuta av en film.

Ha en riktigt god jul alla mina blogg läsare!
image626

Kommentarer
Postat av: Kerstin

God Jul och Gott Nytt År!

2007-12-22 @ 08:55:22
Postat av: Anna

God Jul vännen! KRAM!

Postat av: carin

Önskar dej detsamma,
God jul.
((Kram))

2007-12-23 @ 08:32:29
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Anna-Leena

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR. kram.

2007-12-24 @ 09:50:56
URL: http://mysans.webblogg.se
Postat av: Erica

God Jul sötaste systern! Jag lånar datorn i finland medans killarna kämpar med ett klädskåp som är 8 mm för brett för att få plats i Daniel och Annis sovrum. Specialbeställt endast för dem och det finns inget annat att göra än att riva en vägg.. På julafton :)
Jag har ingen julkänsla alls och blir nästan lite avis på alla andra som har det. Men det är mysigt att vara här i kylan och snön. Hoppas ni får en riktigt härlig kväll. Kram från Lillstrumpa!

2007-12-24 @ 14:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback