Musik

I bilen snurrar just  nu 3 nya skvior och jag diggar som aldrig förr.

Martin Stenmarck - Det är det pojkar gör när kärleken dör....såååå bra.
image589

Favoritlåten är Rubb och stubb



Den andra skivan som snurrar är Lars Winnerbäck - Daugava
image590

Bästa låten just nu är - Innan mörkret faller.

Den tredje skivan är ett pojkband som jag alltid gillat Westlife
Skivan heter Back home
image591

Måste väll utse en favorit låt på denna skiva också. Det blir The easy way

En annan låt jag gillar just nu är Timbaland - Apologize tyvärr är den snart sönderspelad på radion dock.

Kommentarer
Postat av: Carina

TACK vännen för det superfina kortet som låg i min postlåda idag! :-)
Kanon, precis i mina färger och allt! Kram :-)

Postat av: Erica

Winnerbäcks nya är riktigt bra. Såg honom live den 30/10 här i Lund. Tidigare på dagen var han ju på mitt jobb - fick en liten pratstund med honom. Vet inte om jag sagt det? Väldigt starstruck blev både jag och min kära sambo som ju kommer från samma stad som LW! :) oh, well back to work! Puss!

2007-12-12 @ 10:13:06
URL: http://kazzidy.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback