Härlig pysselhelg

Nu är jag hemma från en härlig pysselhelg i Umeå. Jag har haft det riktigt roligt, blivit super inspirerad av alla andra duktiga scrappare och fått mig många skratt. Det var riktigt länge sen jag fnittrade som jag gjort  i helgen. *hahaha* Mycket tack vare mina glada kompisar Carina och Anna som jag var i Umeå med.
Flitens lampa har lyst både hos Carina och Anna. Jag hann inte med lika mycket tyvärr men är nöjd med det jag gjorde:
Här kommer lite bilder från helgen, först några av mina alster:
(klicka på bilderna så blir de förstorade)

Jag gjorde två kort:
    image373

image372

och två 12x12 Lo's. Båda var tävlingsbidrag:
Denna Lo scrappade jag efter en skiss från Webmosterhelen (skiss nr 71)

   image361

Den här Lo'n är en scraplift av en av Malenas Lo's
   image362
Malena föreläste under träffen och sa en hel del kloka tankar.
Jag blev superinspirerad av henne och hennes sätt att scrappa så det blir nog fler liftar från henne!

Sedan några bilder från träffen:

Anna och Carina är djupt koncentrerade.


Många scrappare var vi:



Under hela helgen var det en massa utmaningar och tävlingar.
Det blev många, många bidrag av alla duktiga scrappare:


I en tävling skulle man scraplifta Malena 's Lo. I den tävlingen vann Anna.
Hennes Lo var grymt fin så hon var en riktigt värdig vinnare! *grattis kram*


Bidrag i en kort tävling


Bidrag till namnskylt tävlingen:


Bidrag till skisstävlingen:


Bidrag till en annan korttävling:


Jag är sååå glad att jag har funnit denna underbara hobby som är så rolig att syssla med och på köpet träffar man massor med snälla, trevliga och hjälpsamma människor!

Kommentarer
Postat av: Augusti_73/Anna

Hej igen!
Du får absolut lifta nån av mina om du vill - det är ju den ultimata komplimangen! =) Visst är det lustigt det där att man kör fast, för så känner jag också! *skratt*
Ha det gott!
kram

Postat av: EmmaP

Det låter som ni haft en riktigt trevlig helg! Gillar din Tallinn-LO skarpt!
Trevlig sommar!

2007-07-02 @ 14:38:55
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Gullefjun

Vad härligt... jag önskar att jag oxå hade tid att åka på scrapträffar.
Jätte fina alster du gjort :)
Ha en bra vecka.
Kram

2007-07-02 @ 18:59:17
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Katharina

Hej. Du har blivit utmanad av mig, gå i på min blogg för att se "reglerna". Lycka till

2007-07-02 @ 20:05:35
Postat av: Bark

Ser kul ut med scrap-träff!!
Snygga Lo och kort. Klart du får använda min Ven-Lo i din insperationsbok. Blir bara stolt!!
Kram Lotta

2007-07-02 @ 20:38:00
URL: http://minibark.blogg.se/
Postat av: annika5064

Tack för kommentar i min blogg! Snygg TallinLO!
Annika

2007-07-02 @ 21:02:01
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Carina

Hoppas din fikaresa gick bra igår? :-)
Försöker göra klart Jennys dörrskylt nu innan vi ska gå ut och leka. Ha en bra dag i solen du med.
Höres
Kram

2007-07-04 @ 08:00:21
URL: http://www.carinas.webblogg.se
Postat av: Eivor/Ejja

Så fina saker du pysslat ihop! Ni verkar ha haft en kanon helg.
Kramkram

2007-07-04 @ 08:48:02
Postat av: Sara

Åhhh, jag önskar så att jag hade varit där - ser ut som att ni hade det jättetrevligt!
Ska gå och se om jag kan skörda lite potatis idag, vi kommer väl inte hinna äta upp all annars... ;) Odlar dem i 10-litershinkar som jag gjort dräneringshål i botten på, verkar som att det har funkat fint!
Kram!

2007-07-04 @ 11:13:36
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Anna-Leena

Ser ut som ni hade en toppen helg. Jättefina kort & LO´s du gjort underbart.
Jag är me helt fast i min nya hobby & ett stort plus att kunna träffas som ni gör & ha kul.
Ha de bra :)

2007-07-05 @ 11:09:32
URL: http://mysans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback