Förkylning

Så har jag gått och blivit förkyld under en natt. Det började i onsdags med att jag hade jätte ont i halsen. Torsdagen blev jag ännu sämre med hosta och snuva. Idag är jag täppt i näsan snuvig och hostig. Jätte jobbigt att vara förkyld när det börjar vara fint väder ute.
Klicka för att stänga bilden

Idag har jag varit till Luleå och presenterat vårt arbete med skogen i skolan. Vi fick ett stipendium på 25000 kr att dela mellan två skolor. Är rätt stolt att vår lilla skola fick det faktiskt.
Det var riktigt högtidligt. Vi fick blommor, diplom och en såndär JÄTTE stor check (hihi har alltid drömt om att få en sån). Sedan bjöds vi på en god lunchbuffe.
Några tidningar var där så vi får väll se om vi är med i tidningen här framöver.
Bilresan hem var himla rolig den också. Mina medpassagerare berättade en massa roliga grejer så vi fick fnittrat lite också.

Imorgon ska jag och M göra Lule. Sedan ska vi hem och laga en god middag och njuta av varandras sällskap. På söndag bär det av till Lule igen. Då ska jag på scrapträff med klubben. Det blir en intensiv helg :)

Kommentarer
Postat av: Eivor/Ejja

Så tråkigt att du blivit förkyld. Hoppas du tar hand om dig så du snart blir frisk.
Ses på söndag! Ska bli sååååå kul!!
Kram

2007-05-25 @ 21:52:39
Postat av: Anna

Men vad tråkigt med förkylning. Hoppas verkligen du kryar på dig tills på söndag. Proppa i dig vitlök och c-vitamin, massa grönsaker och frukt.
*ler* Ses på söndag! Kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback