Scrapträff

Igår var det Pysslarnas första klubbträff. Vi var 16 glada scraptjejer som samlades i Luleå för att scrappa. Mycket trevlig tillställning var det och som vanligt blev jag så inspirerad av er alla!
Här kommer lite bilder från träffen:
image305
Full aktivitet bland borden!

image306
Många scrappare var vi, Carina håller på att välja papper till sitt kort.

image308
Emma är en glad scrappare :-)

image309
Anna scrappar för fullt och Linnea funderar på nästa projekt.

Jag hann göra 2 kort, en Lo och en dubbel LO under träffen. Bra jobbat om jag får säga det själv. Korten kommer jag lägga upp så fort de har nått sina mottagare.

Här kommer layouterna jag gjorde:
image310

image311

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vilken tjusig dubbello´du gjorde! Jag hann ju aldrig se den! Var så fullt upptagen med att scrappa själv. Den andra var ju oxå jättefin! Tjusiga girls. *s* Gud så kul det var!! Längtar till Umeå!
Kramkram!

Postat av: kanskesnart

Jättefina LO:s!!

2007-05-29 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback