Trött...

...och lite frånvarande är jag ....är väldigt mycket just nu och jag är sååå trött. Jobbigt med bilen som varit trasig. Min underbara sambo har mekat med den nu så den fungerar förhoppningsvis igen.

(Känner mig som trötter!!)


Ser fram emot helgen. Det blir en mysig helg för oss. Ska göra en riktigt god middag till M på lördag. Vi har varit borta så mycket nu i omgångar så det ska bli härligt att bara få njuta av varandras sällskap. Plus att jag är så glad för att han fixade min bil utan att jag behövde betala en massa pengar för en ny dyr makapär!
Sedan är det scrapträff med
klubben på söndag. Blir sååå kul!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh, vad kul!!!! Såg det nu! Har suttit upptagen i samtal hela tiden. Fullt kör i kväll. *ler*
Vad himla skoj att bli publicerad på scrappiz!
Kram kram! Längtar till söndag!

2007-05-24 @ 21:01:17
Postat av: Anna

Åhhh, vad kul!!!! Såg det nu! Har suttit upptagen i samtal hela tiden. Fullt kör i kväll. *ler*
Vad himla skoj att bli publicerad på scrappiz!
Kram kram! Längtar till söndag!

2007-05-24 @ 21:01:18
Postat av: Anna

Åhhh, vad kul!!!! Såg det nu! Har suttit upptagen i samtal hela tiden. Fullt kör i kväll. *ler*
Vad himla skoj att bli publicerad på scrappiz!
Kram kram! Längtar till söndag!

2007-05-24 @ 21:01:23
Postat av: Anna

datorn fick visst fnatt i går. *ler* Hoppas du känner dig piggare i dag. Det är ju snart helg!
Längtar till söndag! Ska göra i ordning små pagekits så att jag kan vara så effektiv som möjligt. Orkar inte dra med mig allt jag har. *s*
Måste komma på vad jag ska baka oxå. Ska fråga Novaknuppen om hon vill hjälpa mig.
Kramar!

2007-05-25 @ 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback