Helgen...

...som varit har varit kanon!!
I fredags då jag kom hem från jobbet bakade jag morotskakor till träffen och fixade inför middagen på kvällen. Det bjöds på risotto med soltorkade tomater och pesto. Till det hade vi gravad och rökt lax. Mycket mumsigt. Till efterrätt hade jag gjort äppelkaka.
Det blev en hel del prat och skratt över några glas vin under kvällens lopp!
Tack tjejer för en riktigt kul kväll!!
På lördag morgon gick vi upp, käkade frukost och spatserade rakt över gatan till lokalen
klubben hade hyrt. Sedan blev det scrappa av hela helgen. Hann inte med så mycket som jag hade velat men så är det alltid. Alltid för lite tid! Men jag är hel sugen nu på att scrappa så massor av inspiration fick jag i alla fall.

Under helgen hade vi några tävlingar med priser sponsrade från skaparlusten och från LAJM. Under veckan kommer vinnarna att utses.

Här kommer några bilder från helgen:
En bild från tjejmiddagen i fredags. Anna och Linnea skrattar åt Annas super roliga ringsignal.*haha*
image448

Carina och Erika funderar över frågorna i Jeopardy.
image449

Scrapping pågår. Min gamla klasskompis från Ske-å hade också kommit upp. Hon har också blivit biten av scrapbacillen. JÄTTE kul att du kom Carina!
image450

Bordet från andra hållet. Fler scraptjejer!
image451

En layout som jag gjort till en av tävlingarna vi hade i helgen.
image454

En layout som jag gjorde efter en skiss på scrappiz.
image447

En Lo efter en skiss vi hade på träffen.
image455

Dessutom gjorde jag två kort och ett hemligt projekt i helgen. Men bilder på det får ni se senare.


Kommentarer
Postat av: Anna-Leena

Hej alfabetet jag använt är revolutions Beauty Queen visst är det fint. Jag är super nöjd med det. Härligt med scrapp träff & tjej middag förstår att helgen varit kanon. Härliga LO`s Jättefina. Ha de bra.

Postat av: Anna

Tack för en supertrevlig helg!! Tyckte allt var så lyckat. Ser fram emot nästa gång. *ler*
KRAM!

2007-09-04 @ 22:28:50
URL: http://www.novasmamma.blogg.se
Postat av: Bark

Vad mycket nytt fint du lagt in!! Hotta brudar var urläcker.
Ser ut att ha varit en supertrevlig helg.
Du har blivit tagen, kolla in i min blogg för info.

2007-09-05 @ 14:22:50
URL: http://minibark.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken duktig scrappare du är!!

2007-09-05 @ 19:25:32
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback