Bra postdag!

När vi hade scrapträffen här i Kalix för några veckor sedan lånade jag ut min nya cirkelskärare som jag hade fått av mannen i julklapp. Jag var så nöjd över att äntligen ha hittat en cirkelskärare som jag ville ha och hade bara hunnit använda den några gånger själv. I alla fall under träffen gick den sönder. Jag blev sååå ledsen men självklart förstod jag ju att den som lånade den inte menade att ta sönder den. Personen som lånade den sa att hon självklart skulle ersätta mig och det tvivlar jag inte en sekund på. I alla fall så avvaktade vi med det. Mannen undersökte cirkelskäraren här hemma om den gick att laga med det gjorde den inte eftersom den är av plast och en limning skulle gå sönder direkt igen. Jag pratade med företaget jag hade köpt den hos här i Sverige och frågade om man kunde reklamera den eller om det fanns reservdelar att köpa. De kunde inte reklamera den utan hänvisade mig till tillverkaren, Making memories i USA.  Jag mailade till dem och beskrev på min knagliga englska vad som hade hänt och att jag trodde det var något tillverkningsfel för just där cirkelskäraren gick sönder fanns det en bubbla i plasten.

Idag fick jag ett paket från MM med en reservdel + lite extra skärblad, några rubons och ett brev. Blev jätte glad så nu kan jag använda min cirkelskärare igen *tjohoo* Toppen bra service hos MM!

I brevlådan låg det också ett annat brev från en super snäll klubbkompis som delade med sig av en filtbit som hon hade. Super tack till dig Karin!!!

image726

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Wow!! vilken kanonservice!! Härligt att höra att man kan bli bemött på ett sådant gulligt sätt! =)
Synd när något går sönder..men oftast går det att lösa på de mest smärtfria sätt!! =)
många kramar Petra

Postat av: carin

Det kallar jag bra service det!
Du har mail ;)

2008-03-04 @ 20:14:38
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback