Helgen

Nu är helgen snart förbi. Den går alltid lika snabbt.
I fredags kväll var jag ut och åt med några kollegor. Facket bjöd på middag med underhållning. Det var trevligt. Jag for hem ganska tidigt för jag var trött och näsan rann. Det halsonda har nu flyttat sig upp i näsan och jag är genomförkyld. Dumma bakterier!

I går (lördag) var jag på scrapträff i Luleå. Vi styrelsen i
klubben hade också styrelsemöte. Det var som vanligt super trevligt på träffen. Jag gjorde tre kort under dagen. På kvällen skulle jag och mannen ha haft mysmiddag men vi blev bjudna på middag av våra goda vänner E och U så vi tackade ja till det istället. Vi får ta vår mysmiddag en annan gång.

Här kommer bilder på korten jag gjorde i helgen.






I veckan har jag sorterat en massa små julklappar. Jag höll i en swapp (man byter grejer med varandra) på klubbens forum och i veckan kom de sista paketen. Swappen gick ut på att alla (vi var 20 st) skickade 20 st små paket till mig och sedan sorterade jag dem så att alla fick 20 st olika paket tillbaka.
Vardagsrumsgolvet såg ut som en bomb i när jag sorterade. Totalt hade jag 400 paket utspridda över golvet.



Dessa julklappar bildar en adventskalender så varje dag (eller nästa i alla fall) i december får vi öppna en julklapp.

Idag hängde jag upp mina julklappar på min adeventskalender

Kommentarer
Postat av: Catarina

Vilka fina kort!!

Sen vill jag bara säga att det är tur att det finns eldsjälar som ni i klubben/styrelsen!! Ni gör ett jättejobb!/Catarina

Postat av: Anonym

Hejsan!



Vilka fina kort du gjort och vad mysigt med julkalender!



Du är utmanad på min blogg, så titta gärna in där om du har lust att vara med!



Kram Milla

2008-11-16 @ 19:51:47
URL: http://milla80sblogg.blogspot.com/
Postat av: Carina

Hej tjejen! Jisses vilket jobb med alla paket :-) Länge sedan vi hördes, krya på dig!

Kram

2008-11-16 @ 20:32:07
URL: http://www.cinodesign.wordpress.com
Postat av: yoli

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

Kram Yoli

Ps. Vi har fått in helt nya stämplar också...

2008-11-17 @ 00:31:32
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Hej hallo!



Tisdag kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.



Underbara kort du har gjort så söta motiv.



Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.

Du hittar den på;

www.articsisters.blogspot.com



Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.

2008-11-18 @ 15:38:52
URL: http://articsisters.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Vilka fina kort!!

2008-12-06 @ 23:13:13
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback