Äntligen helg!

Åå så skönt det är med helg!

Det har varit en minst sagt turbulet vecka. Jag har jobbat som en galning halva veckan, men i onsdags fick jag ett uppvaknande då jag bröt ihop på jobbet så nu är det raster inritade på mitt schema (har inte tagit någon sedan vi började i augusti) och så lämnar jag jobbet på jobbet och återigen måste jag inse att det bara är mitt jobb. Mina goa kollegor har så kloka tankar och min kära är också så klok och stöttar mig. *love*

 En bakomliggande faktor till mitt utbrott på jobbet är att min farfar är sjuk och ligger på sjukhus 150 mil från mig. Det är jobbigt att veta att han är sjuk och jag kan inte finnas där för honom. Men vi har talat i telefon i alla fall varje kväll denna vecka. Dessutom var det PMS.

Men men jag mår bättre nu i alla fall och försöker tänka på mig själv. Det är skönt med helg och lite vila. Ikväll är det mys i soffan med älsklingen som gäller. Imorgon ska jag städa och på kvällen kommer våra goda vänner E och U och hälsar på. Vi ska äta god middag och dricka några glas gott vin till det.

Nästa vecka vid denna tiden sitter jag i bilen på väg till Ö-vik. Jag och några kompisar ska på en STOOOR scrapträff med 80 andra scrappare hela den helgen. Vi har dessutom lyxat med hotell. Det ska bli så roligt att komma iväg så jag hoppas att nästa vecka går snabbt

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, stackare där! Du måste ta hand om dig själv!! Hoppas du mår bättre nu och att din farfar blir frisk igen. Det låter härligt med scrapträff men just nu låter det ännu bättre i mitt huvud med att bara vara hemma och myyyyysa! Jag älskar vårt hus och jag vill bara vara hemma och fixa. Ska försöka få till scraprummet i helgen. 9 flyttkartonger med grejer står och väntar på att få bli uppackade. Dock inte bara scrap :) Det är annat kontorstjafs som ska upp oxå. Typ 1 kartong... :D

ha en skön helg min vän och sköt om dig! KRAMKRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback