Lite fakta om mej

Anna skrev i sin blogg att hon tror att jag kommer att svara på det hon skrev. So here goes!

Fyra saker om mig - Saker som du kanske eller kanske inte vet om mig.

A) Fyra jobb som jag haft:

1. Lärare
2. Butiksbiträde - Rusta
3. Barnskötare
4. Butiksbiträde - Hemtex

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. Dirty dancing
2.  Änglagård
3. Grease
4. De flesta eftersom jag nästan alltid missar slutet för att jag ha somnat :)

C) Fyra ställen jag har bott på

1. Kattarp
2. Stockholm
3. Luleå
4. Kalix

D) Fyra TV-program jag fastnar att titta på:

1. Desperate housewifes
2. Tinas mat
3. Cityakuten
4. Vänner

E) Fyra platser jag har semestrat på:

1. Teneriffa
2. Bulgarien
3. Italien
4. Gran Canaria

F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:

1.
www.scrappiz.se
2. www.familjeliv.se
3. www.aftonbladet.se
4. www.hd.se

G) Fyra favorit-maträtter:

1. Lasagne
2. Plankstek
3. Allt som jag slipper laga själv
4. Bruna bönor

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

1. I sängen (är trött)
2. Hemma
3. I Lund hos syrran
4. I kattarp hos pappsen

I) Fyra vänner jag tror kommer svara:

1.Erica
2. Erika
3. Kerstin
4. Nån annan som läser min blogg

Kommentarer
Postat av: Diana

har ju fortfarande inte startat någon blogg... så jag kan ju inte svara...

2006-11-14 @ 15:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback