Scrapping hela helgen

I helgen var det scrapträff i Lule. Helt underbart. Det var en hel massa scraptokiga super trevliga  tjejer där. Helgen bara sprang iväg. Jag gjorde två Lo's, lånade lite stämplar och stämplade lite och arbetade på en julklapp tror jag det ska bli. Om jag inte får för mej att behålla den själv.

92648-52

92648-51

Fick förresten inte nog av scrapping i helgen. Jag skulle lätt kunna sitta en vecka och scrappa. Kunde inte hålla mej från att packa upp alla grejer när jag kom hem igår och göra ett dopkort till en liten kille som döps i helgen. Tyvärr kan vi inte gå då vi är bortresta men vi vill uppvakta i alla fall.

Nu är det höstlov i skolan och vi har studiedagar. Ganska chill (som mina elever brukar säga).

På torsdag drar jag till skåne för att träffa familjen och gå på scrapmässa. (Du får skiva en lista om du kommer på nått du vill ha Anna)

Nu ska vi käka middag sedan ska jag försöka scrappa lite julkort.

Tack alla tjejer för helgen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag tittar på bilderna och längtar tillbaka till helgen. *skrattar*
Jag har skrivit om inlägget i min blogg och lagt till bilderna jag fick av dig. Tack så mycket! Jg var helt väck när jag skrev i morse, jag behöver ju inte scanna sidorna, jag kan ju fota dom!! *är man idiot eller?*LER* Ha en underbar resa till södern. Jag ska fundera om det är nåt jag behöver...*ler*

Postat av: Camilla

Klart du får lifta på min lo Vi två!
Kul att du gillade den, jag var nog oxå ganska nöjd. Fast jag är ALLTID så självkritisk... *muttrar*

Kul att träffa dig! Det var en kanonhelg!

Kram Camilla

2006-10-30 @ 23:06:39
URL: http://mammamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback