Lite funderingar

Igår var jag och tränade igen. Det var step-up. Så himla roligt jag är alltid så glad när jag är där. De ska göra om schemat till nästa vecka. Det såg ut som att det skulle passa mig bättre. Det är bra för jag har inte alls varit så duktig som jag borde sista tiden. Blev ju sjuk och det var svårt att komma upp ur den svackan. Men nu är jag på G igen.

Idag hade jag en helt underbar dag. Träffade mina gulliga vänner
Anna och Linnea. Vi träffades hemma hos Anna och blev bjudna på Lunch. Vi hade massor att prata om för vi har stora planer.  Avslöjar dem inte riktigt ännu.
Sedan var jag och köpte mej ett par nya skor. De var super billiga men snygga passar nu när det börjar våras. Idag var det +10 grader i Lule. Kändes som att det var dax att byta till en lite tunnare jacka. Hoppas att värmen håller i sig över helgen också.
När jag sedan kom hem hit igen låg mitt nya alfabet i postådan. En lite tidig födelsedagspresent till mig själv. Wooooowhooo här ska scrappas. Ikväll har jag lite annat för mej (se planerna ovan) men imorgon ska jag försöka hinna lite.

Imorgon får jag besök av en tjej som heter Carina. Hon är också scrappare. Har bara prata med henne via mail innan så det blir kul att träffa henne IRL (i riktiga livet).

Jag mår himla bra för tillfället. Fick mej en riktig kick av förra helgen....sooo I feeeel good.
Det enda som är lite trist just nu är att min mormor inte är så pigg.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Carina

Nu blir jag ju nyfiken på vad ni kan ha för planer :-). Ska bli kul träffa dig i morgon! Jag dyker upp vid 13-tiden, kan bli nån minut sen ifall jag måste få Hanna att sova lite innan så hon orkar höra på oss :-D. Ska bli kul.

Postat av: Carina

Jag kommer 13, men de små liven kan ju ibland vilja ställa till det :-). Nu dags för lite sömn :-)

2007-04-12 @ 22:22:07
URL: http://www.carinas.webblogg.se
Postat av: Inger Marie

Så flott blogg du har :)
Takk for titten!!

Postat av: Anna-Lena

Aha..Hoppas vi får ta del av de stora planerna sen:)
Kul att din minisemester gjorde succe:). Ha en bra dag!

2007-04-13 @ 12:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback