Påskhelgen

Det har varit en riktigt trevlig helg. På långfredag åkte jag till min kompis E. Vi promenerade, pysslade, kollade film och åt en jätte god kycklingpaj.
Jag hade med mig min gamla digitalkamera så de flesta kort är suddiga *trist*

image224
E trädde halsband och jag scrappade.

image225

image226
Den goda
kycklingpajen.

På Påskafton tog vi bussen in till Lule och shoppade. Efter några timmars shoppande satte vi oss på ett café och drack latte och åt en Laxsmörgås

image227

I lule hade de påskpyntat lite varstans. På väg mot hotellet stötte vi på en stor påskkorg med ägg i.

image228

Från hotellrummet had vi utsikt över domkyrkan och stadsparken

image229

På kvällen gick vi ut och åt en god middag och sedan svängde vi våra lurviga på ett uteställe.
Så här såg jag ut när jag hade piffat till mig :-)

image230

Det var en riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken trevlig helg du haft :-D Kul se dig på bild också! Ja skulle vara kul träffas innan, vad tror du om fredag? Kanske vi kan gå på Myggan eller nåt och fika? Eller har du något annat förslag? Tror jag lämnar storebror hemma med farmor i så fall, annars blir det inte mycket prat :-)

Postat av: Anna

Men oj vilken pingla!! Du är ju jättesnygg!!
Vad härligt att fara i väg så där och shoppa och bo på hotell. Det vill jag oxå göra! :)
Kramar!

2007-04-09 @ 21:39:24
URL: http://www.novasmamma.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Vad trevlig med lite minisemester:)

2007-04-11 @ 09:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback