Scrapträff

I söndags hade jag scrapträff här hemma med mina goda vänner Anna och Linnea. Tiden bara flög iväg och vi hade himla trevligt!
Här kommer lite foton från träffen. Det blev ingen bild på mig men tror att Anna tog någon bild på mig så ni får titta på hennes
blogg.

image216
Linnea i full färd med att stansa ut bokstäver med Quickutzen

image217
Anna letar efter ett bra foto att scrappa.

image218
Full scrapaktivitet

image219
Det är viktigt att hitta rätt papper annars blir man inte riktigt nöjd.

Tack för en underbar dag tjejer! Ser fram emot många flera sådana scrapdagar med er!
Ooo vad vi ska scrappa den 21-22 april!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack själv ;-) Vilka fina kort du knäppa, jag blundade inte på ett enda, annars brukar jag vara expert på det...
Ha en bra dag! Kram

2007-04-02 @ 20:04:58
Postat av: Nelly

Nu har jag antligen svarat pa din utmaning. Folat att det tog sa lang tid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback