Schlager, spel och Cybercrop

Ännu en vecka har gått. Förra helgen var vi ju hos våra goda vänner och firade en 30års dag det var mycke trevligt. Jag scrappade också ett presentkort till E på en tjejmiddag. Det blev hon glad för.
92648-117

Har just laddat in bilderna från kameran så här kommer en bild från förra helgen! Titta inte på mina fötter. Har lånat turkosa tossor av U och E för att jag frös om fötterna :) Snyggt va?!
92648-116

I helgen började ju schlagern. Självklart kollade vi på det. U och E var här och käkade middag, kollade schlager och spelade spel. Tjejerna är bäst ingen protest! Vi vann både så ska det låta och Kampen mellan kvinna och man *hejja oss*
92648-119

Till efterrätt gjorde jag en chockladpaj. Jag lovar den ser godare ut än vad den smakade. Hade mandelmassa i frysen som jag ville göra något av och testade då receptet. Både jag och M tyckte att den smakade halvdöd. Som att något fattades i den. Fast den gick åt ändå .Men nu vet vi att det inte var någon hjödare så den behöver jag inte göra fler gånger.
92648-118


Idag hade jag och
Anna bestämt oss för att ha en egen lite cybercrop (scrapträff fast i cyberrymden). Det var riktigt trevligt. På dagen stannade E och pysslade med sina pärlor medan jag scrappade.
92648-120

Resultatet av det jag scrappade då kan jag inte visa ännu, det blir en present nämnligen.

När E åkt hem och vi käkat middag fortsatte cybercroppen fast nu i min scraphörna. Fick en underbar skiss av Anna som var jätte kul att scrappa till. Blev himla nöjd över resultatet faktiskt.92648-121

Så här blev resultatet
92648-122

I veckan som kommer är det 2 studiedagar. Härligt att slippa ha de två dagarna att planera varje minut på. Bara sitta o lyssna för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback