Busväder, jobb och renar


Huj, idag har det blåst och snöat massor. Hade ca 1 dm på gården att skotta då jag kom hem. Det har slutat snöa nu på kvällen men det blåser fortfarande så snön driver. Det gäller att gå upp tidigare imorgon så att jag tar mig till jobbet.
Hade tänkt jobba länge på skolan idag. Det blev iofs 2 timmar efter att jag hade slutat men hade tänkt mig 3 för jag har så himla mycket som är ogjort. Har varit en massa möten o kurser nu på slutet så all min planeringstid har försvunnit, jobbigt.
Jag for i alla fall hem. Tänkte att det var bäst så jag inte skulle vara så trött när jag körde. Det var max 70 hela vägen hem som gällde. Sedan blev det ju som sagt skottning också. Ska strax koka mig lite te och sedan sätta mej under en filt och jobba lite till här hemma. Tog med mej en massa böcker hem så att jag skulle kunna göra det.

Igår när jag kom hem stod det en hel flock med renar på gatan här utanför. Snabbade mig in och hämtade kameran och gick ut och fotade men bilderna blev inge vidare. Det var ju så mörkt och jag var ca 10 m ifrån dem. men här kommer en bild i alla fall:


92648-99

Kommentarer
Postat av: Anna

Traderandet går mycket bra faktiskt. *ler* Lägger in en länk här så får du se hur det går. HOppas den funkar. Har fått blodad tand nu och vill sälja mera! Ska göra det till helgen har jag tänkt.

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=792785

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback