Nytt år!

Så var det nytt år igen. Jag hoppas att 2007 blir ett riktigt bra år. Jag tyckte att 2006 var ett bra år det med iofs .
Som så många andra avgav jag ett löfte på nyårsafton. Mitt löfte är att jag ska bli sundare. Första veckan har gått förträffligt. Har hållt i gång och tränat flera gånger och ätit bra. Vägning sker på måndagar så jag är spänd inför morgondagen.
Första veckan på nya året har jag använt till att plugga till kursen jag läser, varit på shoppingtur till Lule och till Happis, varit på
scrapträff hos Anna vilket var mycket trevligt.
Idag, sista dagen på mitt jullov har jag använt till att städa bort julen och skrua huset så det är skinande rent tills jag ska börja jobba igen imorgon.

Trippen till Ikea i Haparanda resulterade i nya lampskärmar till vardagsrummet. Satte upp dem idag och det blev väldigt snyggt. Kolla också in min orkide till vänster som skjutit upp en ny stängel med en massa knoppar på. Hoppas att den börjar blomma!
92648-96


Här är ett foto på min fina julstjärna som jag fick i julklapp på jobbet.
92648-97


Och här kommer ett foto på min fina tulpanbukett som jag fick av en kompis i fredags när de var här och åt tacos.
92648-95


Jag lovade ju bilder på maten vi åt på nyår. Maten var så god att jag glömde fotografera *haha* men huvudrätten kom jag ihåg i alla fall. Så här såg tjädern med hasselbackspotatis och murkelsås ut. *mums*
92648-98

Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det såg mumsigt ut med tjädern där. *ler*
Tusen tack igen för i går! Det var verkligen jättekul och jag hoppas vi gör om det snart igen. Jag har oxå städat bort julen idag. Känns skönt att ta bort julgardinerna och allt julpynt.
Hoppas din arbetsvecka går bra! Ps. Har lagt ut 4 auktioner på tradera. *hihi* Hoppas dom går bra.
Stora kram från mej till dej vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback