Sommaren är här!

Vilken underbar helg vi har haft. 20-25 grader varmt hela helgen och idag. Det sägs att det ska vara såhär somrigt hela veckan. UNDERBART. Mina växter växer som bara den men även gräset. M klippte det för första gången i år i lördags.
Jag var på Kalixmässan och ställde ut mina alster och gjorde lite kort för att intressera folk för scrapbooking. Det var flera som nappade och anmälde sitt intresse för att gå kurs med mig till hösten. KUL!

Måste bara säga att jag har ett härligt jobb. På vilka andra jobb får man vara ute i skogen halvadagen, sedan spela lite basket och sedan sitta och sola medan eleverna arbetar.
Vi räknar ner skoldagarna till skolavslutningen nu. Bara 6 skoldagar kvar sedan får de sommarlov. Jag måste jobba ytterliggare 5 dagar så för mig är det 11 jobbdagar innan LOV! Härliga sommarlov!
Det här året har gått otroligt fort har inte hunnit vara med känns det som. Det var ju inte länge sen vi satt där i kyrkan och fällde några tårar och sjöng den blomstertid nu kommer. Det här året blir det nog jobbigare att släppa 6:orna. De är ju "mina". De första eleverna jag haft. 

Ikväll har jag varit och tränat. Väntar på att M ska komma hem så ska vi hoppa in i bastun. Jag är ledig imorgon och på onsdag så det känns som fredag idag.
Ska åka till Lule imorgon och shoppa lite tänkte jag. Ska även dejta Linnea :-) Hoppas Anna också kan hade varit kul och träffas allihop.

Ha en skön vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback