Symaskinen...

....har gått varm idag.  Har fixat till gardinerna till sovrummet och till vardagsrummet. Gjorde en kudde av resterna av gardinen till sovrummet också. Är faktiskt nöjd med resultatet.

Så här blev gardinerna i sovrummet.
image282

Så här blev sängen med nya kudden:
image283

Gardinerna i Vardagsrummet blev så här:
image284

Och så till sist gungstolen som jag kämpat med hela eftermiddagen och kvällen. Den är nästan klar. Ska bara sätta ett band runt kanten på sitt dynan också men måste fundera hur jag ska göra för att det ska bli bra.


Gungstolen före makeovern:
 image287

Gungstolen efter makeovern:
image288

Nu ska jag slappa framför en film.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad fina grejor du sytt!

Postat av: Carina

Gu vad du har varit duktig idag, jättefina gardiner :-) Och gungstolen är som ny, kanonfin! Du kan du välförtjänt sjunka djupt ner i soffan och vila.
*kram*

2007-05-17 @ 21:59:15
URL: http://www.carinas.webblogg.se
Postat av: Eivor/Ejja

Wow vad du har fixat och vad fint allting blev!! Du är verkligen duktig med nål och tråd, gungstolen blev ju kanonsnygg.

Ha en bra fredag!
Kram

2007-05-18 @ 06:44:27
Postat av: Erica

Gosh vad snygg gungstolen blev! Vilken förvandling! Du är ju skitduktig. Hade jag gjort det hade jag bara pajjat allting och lessnat när jag var halvvägs. Men inte du inte. Snyggt det blev med nya gardinerna och överkastet med. =)

2007-05-18 @ 09:57:21
URL: http://ericaeliasson.webblogg.se
Postat av: Linnea

Det blev ju jättefint!! Du måste ha jobbat på ordentligt! Gungstolen blev väldigt fin också, en stor skillnad!
Kör försiktigt till Luleå nu!!
Kramis

2007-05-18 @ 10:22:50
Postat av: Anna

Åh, så fint du gjort vännen! å vilken energi du verkar ha!
Ser fram emot i em när du och Linnea kommer.
Kramar!

2007-05-18 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback