Helg

Nu är helgen här men den kommer att passera i 180 km/h. Sitter och är redo för att fara på mitt jobbs julfest. Vi ska hit:











































Imorgon är det avfärd mot Lule klockan 11. Jag och girlsen på M's jobb ska göra stan och sedan ska vi piffa till oss för att åka på
julgalan

I onsdags var det sista gången på min Scrapbooking kurs. Jag gjorde en utvärdering och jag fick bra vitsord från mina deltagare *glad*
En av mina deltagare är pysslig på flera områden. Hon hade sytt och tryckt en kudde till mig. Jag blev så glad och rörd! Tack Irene!

image569

Igår fick jag tillbaka 25 julklappar i ett julklappsbyte med 25 andra scraptjejer i Sverige. Igår eftermiddag hängde jag upp den så nu väntar jag som ett litet barn på att det ska bli 1 december så att jag får öppna första paketet.
image570

Och här kommer en bild på mig som festpingla

image571


Ha en skön helg
kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Wohoo, *visslar* Vicken pingla!
Hoppas du får en jätterolig helg! KRAM!

Postat av: Sussig

Fyyy vad fuskigt, vill oxå ha en sån kalender! =)
Hoppas ni får det trevligt på festerna, men en sån festpingla kan nog inte annat!
Vi kanske syns på Julgalan på lördag.

2007-11-30 @ 21:49:21
Postat av: Carin

Hoppas julbordet var trevligt och att resten av helgen blir det oxå.
Vad spännande med julklappsbyte, hoppas man får se, jag e jätte nyfiken.
Vårt julbord är nu avklarat å det var super trevligt men det e så skönt å vara hemma hos lilleman igen.
Ha en underbar helg.
Kram

2007-11-30 @ 22:06:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback