Snöstorm?

Idag var jag uppe riktigt tidigt på morgonen för det såg ut på vädret igår kväll att det skulle bli snöstorm. Men inte det. Igår var det mellan -7 grader och -9 grader hela dagen men idag när jag kelv upp var det +2 så motorvärmaren behövdes inte heller på morgonen.

I lördags var Anna och Linnea hit och vi hade styrelse möte för klubben. Vi hade mycket att diskutera och ändå kändes det som att vi inte hann med allt. Men vi får ta en del via nätet. Efter mötet for vi till IKEA. Jag handlade för hela 35 kr. Då fick jag 10 nya kaffekoppar och en plastlåda.

I fredagskväll och under söndagen målade jag en massa julmotiv. Har försökt träna på att få det snyggt med skuggor. Är inte riktigt helnöjd ännu men det har blivit bättre.
Igår gjorde jag 2 kort. Ett kan jag visa nu. Det andra får ni se senare.
image538

Även denna vecka är det fullt upp.
Måndag - träning
Tisdag - lite ledig på kvällen men borde plugga
Onsdag - scrapkurs
Torsdag - ska jag hålla i en workshop på ungdomens hus + att jag ska till tandläkaren. huj.
Fredag - lite ledig men det blir nog städning

Nä nu ska jag hoppa i kläderna och fara och jobba
trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Elin/pylle

Underbar kort åå stämpeln är så söt.

Postat av: Erica

Nog för att jag älskar dig min sötaste syster, men börjar inte din svenska bli lite väl skum? kanske sitter du i scraphörnan för mycket? ;) Du är ju lärare och allt - du kan ju inte lära kidsen att skriva saker som "I lördags var Anna och Linnea hit". Det funkar ju inte! :P Bättring på språkfronten my dear! ;oP
Pusspuss

2007-11-05 @ 20:40:10
Postat av: Annelie

Till systern: Det kanske har blivit lite norrländska...ska skärpa mig...tack för pekpinnen *kram*

2007-11-05 @ 21:01:28
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Anna

Till syster Erica:
öööö, men hu skriv man då? *s* Det är tur att Annelie är mattelärare....*fniss*

Till Annelie: i morgon hoppas jag att jag ska vara klar med pysselrummet och då ska jag lägga ut biler. *promise* KRAM!

2007-11-06 @ 22:35:44
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: Carina

Ho ho har du fått någon trevlig post idag? :-D
Förlååååt! Jag har glömt stansa till dig men fixar det genast i eftermiddag!
kram

2007-11-08 @ 13:46:30
URL: http://cinodesign.wordpress.com
Postat av: Carina

Åh vad roligt! Såg dem på Scrappiz, jätte jättefina!! :-)

2007-11-08 @ 15:32:06
URL: http://cinodesign.wordpress.com
Postat av: Chruss

Oj vad mycket alster det var här! Mycket fint!!!!

2007-11-11 @ 11:51:11
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback