Vintertid

Nu har vi vintertid. Det har märkts denna veckan. Det blir mörkt tidigt på kvällen nu ca 16 är det mörkt men på morgonen är det ljusare än tidigare i alla fall. Idag bytte vägverket skyltar från 100km/h till 90 km/h, det är ett tydligt vintertecken. Jag har dessutom fått skrapa rutorna flera morgnar denna vecka plus att det varit halt att köra till jobbet.
I veckan har det varit fullt upp, i måndags tränade jag, i tisdags kom jag hem sent pga att det varit en olycka och jag fick stå och vänta så jag var inte hemma förrän 19 tiden. I onsdags var det 6:e tillfället på min scrapkurs. Vi gjorde ett minialbum det gick riktigt bra. Dom är himla duktiga mina kursdeltagare, hoppas få fortsätta träffa dem även efter kursen. Det är några riktigt härliga tjejer!
Idag torsdag har jag städat, handlat och tvättat efter jobbet. Imorgon är det halvdag *härligt* och på eftermiddagen kommer min goa kompis
Carina hit och pysslar en stund. På lördag kommer Anna och Linnea hit. Vi ska ha möte om klubben och sedan ska vi fara till IKEA en sväng. Säkert vi och några fler :-)
På lördag kväll ser jag fram emot en lugn och härlig kväll med min älskade.
Nästa vecka ska jag till tandläkaren och så ska jag ha en workshop i scrapbooking på ungdomens hus i stan. Det blir spännande.

Trevlig helg!

P.s tack för era goa kommentarer på sistone!:) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback