Stress...stress...

Fick just ett mail att jag till på onsdag ska ha hunnit läsa 77 sidor. (gaaah) Det är till en kurs jag ska gå. Kändes lite tight att få veta det bara en veckan i förväg. När förutom min enda lediga dag(lördag) då jag tänkt städa och ta det lite lugnt ska jag hinna göra det. Blir galen. Just nu är det så himla mycket och jag känner mig smått stressad hela tiden. Skulle behöva stanna på jobbet riktigt länge flera dagar denna veckan. Kanske jobba över på torsdag så jag får saker och ting bortgjorda.
Denna vecka är det kurs imorgon kväll
Middag i Lule fredag kväll (mycket trevligt det ser jag fram emot)
Lördag plugg + städning
Söndag åker jag till Korpilombolo av alla ställen för att göra lite PR för scrapbooking:-)
Skönt med Lov nästa vecka. Vi jobbar måndag-onsdag sedan är vi lediga torsdag-fredag.Då ska jag ta det lite lugnt.

Kommentarer
Postat av: anna g

hej! jo, visst är hemma stor sett hela dagen! Detta verkar vara en lång julafton-vecka=) Va kul det verkade på scrapträffen! ha de bra!

Postat av: Anna

Oj, stressigt värre. Det är inte kul. Tur att det är tillfälligt och att du sen har loooov. *ler*
KRAM!

2007-10-16 @ 19:20:00
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: Anna

Du är utmanad...

2007-10-18 @ 21:59:46
URL: http://novasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback