En stressig dag

Gårdagen var riktigt stressig vill jag säga. Men det gick bra ändå.
Först jobbade jag, hela dagen gick i ett satt inte ner många minuter. Sedan for jag hemåt och till Studieförbundet för att förbereda dagens kursstart, Japp idag blir det start på scrapkursen *wihoo*.
Kom hem vid 20.30 tiden och käkade lite sedan var jag tvungen förberad lite för dagen idag. Vi ska ha skoljoggen  och jag ska hålla i uppvärmningen. Det går säkert bra men var ändå tvungen hitta på några roliga moves.

Efter det sjönk jag ner i sängen med den roliga posten som kommit i lådan:

image496

Nä nu är det dags att pallra sig iväg till jobbet i höstmörkret.
Ha en bra dag och håll tummarna för mig ikväll!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken trevlig läsning!
Hoppas kursen gick bra idag? Kram

Postat av: Maria i Råneå

Det där fixade du säkert galant! :-)

2007-09-26 @ 19:59:40
Postat av: Eivor/Ejja

Hoppas det gick bra idag. Spännande?!!
Tack för inlägg på min blogg, värmde.
Kram

2007-09-26 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback