Scrapkursen

Igår började scrapkursen som jag kommer att hålla för studieförbundet. Det var jätte roligt och alla tjejerna som kom verkade mycket trevliga. Totalt vardet 12 tjejer som började kursen. Det kändes som en lite för stor grupp. För mig gör det inget men jag hoppas att kursdeltagarna känner att de får den hjälp de behöver. Vill ju att alla ska våga och hinna fråga precis allt de som de vill. De flesta tjejer gjorde Layouter och var redan riktigt duktiga! Några gjorde kort och deras kort blev jätte fina! Var inte riktigt beredd på att det fanns de som bara ville göra kort så jag hade inte förberett det så bra men jag försökte hjälpa dem så gott jag kunde. Ska lägga mer tid på dem nästa gång!

Vill tacka Anna återigen för allt stöd inför kursstarten! Du är en klippa!

Idag är det sista dagen med elever denna veckan. Imorgon har vi utbildning.
På lördag kommer Erika hit och ska pyssla. Klubben har cyberpyssel i helgen (scrapträff via nätet) så jag ska hålla i trådarna där.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad roligt att det kom så många deltagare! Tror alldeles säkert att de tyckte att det var givande! Hoppas att cyberpysslet går bra i helgen!
Kram

2007-09-27 @ 16:11:52
Postat av: Anna

Åh, så kul att kursen gick bra!! *applåderar*
KRAM!!

Postat av: gullefjun

Grattis, kul att det gick bra.
Ha en bra kväll.
Kram

2007-09-27 @ 19:02:37
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback