På bättre humör

Idag är humöret bättre. Har varit lite låg sista dagarna. Tur att jag har goda vänner då. Igår blev jag iväg dragen till IKEA och shoppade lite. Hittade ett nytt soffbord och nya gardiner till vardagsrummet. Det blev fint!
Det var Erika som drog med mig och muntrade upp mig lite. Tack för det!! Behövde det verkligen.

Idag kom även en annan vän, Linnea och hälsade på. Det var kul att se henne för det var ett tag sen. Tack för titten!

Vill också tacka er som lämnat goa kommentarer på mitt förra inlägg. :)

Jag har fått en utmärkelse till min blogg av några goa tjejer
Tack
Jeanette och Jonna



Tanken med utmärkelsen är att man ska nominera 7 bloggar/bloggare man tycker extra mycket om. Så här funkar det: 

1. De nominerade kopierar bilden och lägger på sin blogg.
2. Länka till personen du fick nomineringen av.
3. Nominera sju bloggar.
4. Länka till de bloggar du nominerat.
5. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de blivit nominerade

Jag nominerar:

Anna

Carina

Pylle

Erika

Syrran

A-P

Emma


Nu börjar en ny vecka. Denna vecka kommer även den att gå i jobbandets tecken.
I helgen har jag bokat hotell i Ö-vik den 10-12 oktober. Då ska jag och ett gäng scrapglada tjejer åka dit på en stooor scrapträff

Kommentarer
Postat av: annapaulina

tack vännen = ). Vad härligt att shoppa, det brukar ju pigga upp = ). Jag har shoppat pärlor på nätet, så nu kliar det i fingrarna, tror jag får paketet imorgon. Fick också tyger idag så snart har jag nog nya gardiner här hemma = ). Ha det fint. Kram

Postat av: EmmaP

Tack för awarden :) Shopping och att göra om hemma brukar kunna dra upp humöret på vem som helst. Ha det bra! Kram!

2008-08-31 @ 22:07:49
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Sussig

Åååå! IKEA - jag vill oxå att någon drar med mig dit. längtar

Vad kul det ska bli med scrap i Ö-vik. Du kommer väl på uppvärmningen här i Luleå?

Ha det bra!

2008-09-02 @ 15:32:17
URL: http://sussig.blogg.se/
Postat av: deleine

Va trevligt att du är på bättre humör =O) Jag gillar också IKEA, finns som inget som slår IKEA när det gäller uppmuntran ler

2008-09-03 @ 12:12:30
URL: http://deleines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback