Tiden går fort...

Det var ett tag sen jag uppdaterade här. Tiden går så fort, livet går så fort så som vanligt hinns inte allt som jag vill med.
Dessutom har jag inte varit på topp sista månaden. Jag har varit sjuk en månad ungefär, med uppehåll en vecka. Det är förkylning som härjar. Mannen min har också åkt på det så vi har haft riktig sjukstuga denna veckan. Men nu mår vi båda mycket bättre och jag ska träna imorgon. Ser verkligen fram emot det för det var länge sen nu.

Förra helgen var vi och hälsade på svärisarna. Min svägerskas hund var också där på besök. Han är helt underbart söt, vi lekte massor och gosade lite. Han tycker mest om att leka.





Igår hade vi julpyssel med
klubben vi var rut 20 st som pysslade hela dagen. Jag fick de sista julkorten gjorda så idag har jag satt dem i kuvert och frankerat dem. Det är mysigt att göra julkort. Jag fick massor av jul feeling när jag var iväg igår. På kvällen bjöd klubben på jultallrik. Det var riktigt gott.

Här kommer en bild på en del av de julkort som jag har gjort i år. Orkade inte scanna alla ett och ett så det fick bli en samlingsbild:


I fredags var jag på besök på min gamla arbetsplats. Det var jätte roligt att se alla barn och personal igen. Jag fick många hjärtliga kramar både när jag kom dit och när jag åkte därifrån. Efteråt åkte jag till IKEA och Rajalla, ett nytt köpcentrum i Torneå. Jag var på jakt efter julklappar men hittade inte så mycket. I år är det verkligen svårt att köpa julklappar för ingen önskar sig något.
Men jag har en hel lista i år som bla. består av:

*en skrivare
* Pengar till en resa ner till Scrapeventet i Helsingborg i april.

Ha en trevlig Lucia vecka!

Kommentarer
Postat av: veronica

Åhh en dvärgspets (visst) ?

Min mor och far har också en sån liten hund, Bamse heter den=) är såå söta!!

VAd fina julkort du gjort!

Ha de bra!

2008-12-07 @ 22:53:58
Postat av: Eivor / Ejja

Vilka fina kort du gjort! Jag får se hur många jag trickar ihop, har bara gjort 1½ ännu...det blir nog att köpa ett par "vanliga" kort...

Jag blir ju bara LITE sugen på att åka på Scrapevent i Hbg!! Vilken fantastisk resa det skulle vara, men med bebbe i magen så får jag kanske göra ngt sånt senare i livet.

Tänker på dig!



KRAM

Postat av: Anneli

Hej!

Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?

Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!

Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?

Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....

http://stampelbodens.blogg.se

Kramar från Bloggjägaren Anneli

Tanken är att detta ska kännas lite nyare och mer spännande...

Glöm inte att spara å maila mig länkar på bloggar med StämpelBoden alster! :D

2008-12-11 @ 21:08:37
URL: http://anneli.segeson.se
Postat av: Anonym

Tack för den fina julposten som kom idag :-) Hoppas allt är bra med dig så här inför julen?!

Kram

2008-12-16 @ 19:37:20
URL: http://www.cinodesign.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback