Snart PiP och Fokus!!

I helgen bär det av till Pite för att gå på scrapträff med ca 50-60 andra scrappare. Det ska bli jätte roligt. Många av mina vänner ska också dit så det blir himla trevligt. Ser så fram emot helgen.

I veckan har jag varit på utbildning på jobbet. Är ledig halva veckan för att plugga så det har jag ägnat dagen åt. Jag har också varit ute i snön och promenerat. Det blåste lite kallt men det var härligt med en promenad mitt på dagen. Hittills denna veckan har jag rört på mig 90 min. Mer ska det bli för i helgen blir det allt för mycket stilla sittande.

Igår började jag en kurs på träningsstället som handlar om hälsa. Den verkar bli jätte bra och i vår kommer jag att fokusera på mig själv. Jag ska unna mig att få njuta och må bra!

Så i vår blir jag ego *fniss* <- Skämt!!!

Här kommer några vinterbilder:
image694

image695

Kommentarer
Postat av: Erica

vad härligt med snö! här är det rråkig skånsk vinter...

2008-02-06 @ 18:09:41
Postat av: Kerstin

Härligt vintriga foton! Låter superroligt att åka till Piteå och scrappa. Hoppas ni får riktigt trevligt!

2008-02-06 @ 20:25:06
Postat av: Anna

Det kommer bli så kul i pite!!! *längtar*
Det är bra att vara ego ibland. Vi är det alldeles för lite. Jag har varit otroligt ego under flera dagar och struntat fullständigt i alla tråkiga måsten och scrappat i stället. Det ser å andra sidan inte ut hemma, *usch*, men pytt pytt. Det finns roligare saker än att städa. *s*

Postat av: Anna

Det kommer bli så kul i pite!!! *längtar*
Det är bra att vara ego ibland. Vi är det alldeles för lite. Jag har varit otroligt ego under flera dagar och struntat fullständigt i alla tråkiga måsten och scrappat i stället. Det ser å andra sidan inte ut hemma, *usch*, men pytt pytt. Det finns roligare saker än att städa. *s*

2008-02-06 @ 20:55:30
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: anna g

wow! vilka fina bilder! ni har ju riktigt mkt snö! Vad avis jag blir på alla er som ska på träffen i helgen! Det försvann liksom ur min kalender, men nu skulle man vara riktigt sugen. Men så är det ju skolan oxå som måste skötas...
Jag får helt enkelt satsa på mässan! Hoppas iaf ni får en riktigt trevlig helg med massa inspiration!

2008-02-06 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback