Hemma och på Bröllop

När vi kom hem från vår resa söderut var gräset ganska lång. Jag klippte det och när jag klippte runt bastun hoppade 2 harungar fram. Hararna hade bo där förra året också. Så söt och ullig var den lilla ungen som satte sig mitt på gräsmattan:



Förra veckan var mannen duktig och la plåttak på bodan. Det blev fin fint!


I fredags var vi på 40års fest. Det var himla trevligt men kallt och blåsigt. På lördag morgon styrde vi kosan till Skellefteå där vi skulle på bröllop. Det var en MYCKET trevlig tillställning och brudparet var väldigt fina!
Här kommer lite bilder
På väg in i kyrkan


Nygifta:


På kyrktrappan


Den fina bröllopstårtan




Jag på bröllop


Brudvalsen with a twist. Det var den roligaste vals jag någonsin sett.


Tusen tack för en jätte trevlig kväll och all lycka till er C och N!

Kommentarer
Postat av: erica

vad var twisten på brudvalsen då?? :)



du vet väl att enligt vett och etikett när det gäller bröllop är gäst med röd klänning = att man legat med brudgummen. ;)

2008-07-23 @ 13:28:32
Postat av: Catta

Så vackert bröllop! Fjäsk Du var nära på lika vacker som bruden ;) Du passar jättebra i rött! Vilken bra idé med såpbubblor istället för ris... Ja, tänk den dag man själv får gå nerför altargången längtar Ha en go' fortsättning på sommaren! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback